Ο Georges Seurat γεννήθηκε στις 2 Δεκεμβρίου του 1859 στο Παρίσι. Ήταν γιος πλούσιου γαιοκτήμονα. Από πολύ μικρός ζωγράφιζε και τον χαροποιούσε πάρα πολύ να ασχολείται με τα χρώματα και τα πινέλα. Το 1978 σε ηλικία 19 ετών , μπήκε στην Σχολή Καλών Τεχνών του Παρισιού, ήδη εντυπωσιασμένος από τους ιμπρεσιονιστές, ήδη δηλώνοντας "θα ξανακάνω από την αρχή ότι έκαναν".
Ο Πλάτωνας υπήρξε ο πρώτος φιλόσοφος που ασχολήθηκε με την αξία της τέχνης και ειδικότερα της ποίησης, υπερασπιζόμενος την άποψη ότι αυτή είναι άχρηστη και επικίνδυνη για την κοινωνική ζωή. Ο Αριστοτέλης μετέπειτα, αναγνωρίζοντας τη σημασία της τέχνης, επικεντρώθηκε στο θεραπευτικό για την ανθρώπινη ψυχή χαρακτήρα της δραματικής ποίησης.
Η παροχή προς τα μέλη του Artspot , ισχύει για τα ακαδημαϊκά έτη 2009-2010 και 2010-2011.
Οι περίοδοι εγγραφών ξεκινούν τον Σεπτέμβριο κάθε έτους για το φθινοπωρινό εξάμηνο σπουδών και τον Φεβρουάριο κάθε έτους για το εαρινό εξάμηνο σπουδών. Το ΙΕΚ ΔΟΜΗ, προσφέρει στους αποφοίτους του ισχυρό κρατικό δίπλωμα, αναβολή στράτευσης και επιπλέον μοριοδότηση για το ΑΣΕΠ.
Το ΙΕΚ ΔΟΜΗ, υποστηρίζοντας ενεργά το www.artspot.gr αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον του για τους νέους , την τέχνη και τις μοντέρνες μορφές έκφρασης, ενισχύοντας τους νέους δημιουργούς και παρέχοντας τα απαραίτητα εφόδια για την σύγχρονη αγορά εργασίας.
Info: ΙΕΚ ΔΟΜΗ, Χαρ. Τρικούπη 17, Αθήνα, 10678, Tηλ.: 210 3840 552, www.iekdomi.gr e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
H «The Nomads Gallery» ξεκινάει το ταξίδι της στον κόσμο...
Η «The Nomads Gallery» είναι η πρώτη «εν κινήσει» γκαλερί στην Ελλάδα που προωθεί τη Σύγχρονη Εικαστική Τέχνη. Σκοπός της είναι να ταξιδέψει και να παρουσιάσει στην Ελλάδα και σε όλων τον κόσμο την προσωπική δουλειά πρωτοεμφανιζόμενων και ανερχόμενων καλλιτεχνών.
Η στερεοτυπική απεικόνιση ενός καλλιτέχνη στο ομώνυμο διήγημα του Καμύ
Ο καλλιτέχνης, ως μέλος μιας κοινωνικής πραγματικότητας, ανέκαθεν αντιμετωπιζόταν στερεοτυπικά από τους συνανθρώπους του ως ένας άνθρωπος τουλάχιστον ιδιόρρυθμος. Αν επιχειρήσουμε δε να μελετήσουμε πώς παριστάνεται ο καλλιτέχνης στο χώρο των εικαστικών, των παραστατικών τεχνών και στο χώρο της λογοτεχνίας, θα διαπιστώσουμε γρήγορα ότι η persona του καλλιτέχνη διαφοροποιείται αισθητά από εκείνη των υπόλοιπων ανθρώπων.