Η μεγαλειώδης όπερα του Τζουζέππε Βέρντι, η οποία πραγματεύεται τη δύναμη της εξουσίας, τον έρωτα και την προδοσία, παρουσιάζεται, στην πρωτότυπη μη λογοκριμένη εκδοχή της, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού και σκηνοθεσία Δημήτρη Μαυρίκιου.
Ανοιχτό μάθημα - παρουσίαση του προγράμματος μαθημάτων σκηνογραφίας – ενδυματολογίας – μάσκας με τον KENNY MACLELLAN για τα μαθήματα & σεμινάρια που θα ξεκινήσουν αρχές Ιανουαρίου, το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011, ώρες 12:00 – 14:00. Guest ΣΑΚΗΣ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗΣ

Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκίνησαν και είναι δωρεάν.
Για ηλεκτρονικές δηλώσεις στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. & για τηλεφωνικές στο 6977-90.61.66
website: newyorkactingstudio
Ο πολυχώρος πολιτισμού «Διέλευσις», στην προσπάθειά του να προσεγγίσει όλες τις δραστηριότητες του ανθρώπινου πνεύματος και, με τον τρόπο αυτό, να καλύψει τις πολυδιάστατες ανάγκες του σύγχρονου αναζητητή της ζωής, προγραμματίζει για τη νέα περίοδο 2011-12 μια σειρά 6 ομιλιών με αντικείμενο την «Αρχαία Ελλάδα».
Το Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» φιλοξενεί μία από τις δημοφιλέστερες εκθέσεις του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου με τίτλο «Μύθοι και Τέρατα» από τις 15 Οκτωβρίου 2011 μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2012.

Στην έκθεση αυτή οι επισκέπτες ζουν την εμπειρία ενός εκπληκτικού ταξιδιού από τα Προϊστορικά χρόνια, όταν οι μύθοι παράξενων θηρίων ενσωματώθηκαν σε διάφορους πολιτισμούς, μέχρι τη σύγχρονη εποχή, κατά τη διάρκεια της οποίας η επιστήμη έχει καταφέρει πολλές φορές να διαχωρίσει την πραγματικότητα από το μύθο.
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 16:29

Θέατρο και Κοινωνία

Γράφτηκε από

Το πρόβλημα της κοινωνικής λειτουργίας της θεατρικής τέχνης δεν είναι απλό. Οι κοινωνιολόγοι και οι ανθρωπολόγοι δυσκολεύονται να αποσαφηνίσουν τα κίνητρα της ανάγκης του ανθρώπου για το θέατρο.

Αναφέρονται διαδοχικά -η ταυτόχρονα– στη μιμητική επιθυμία, την κλίση για παιχνίδι τόσο στο παιδί όσο και τον ενήλικο, την μυητική λειτουργία της τελετουργίας, την ανάγκη αφήγησης ιστοριών και του εμπαιγμού ενός κοινωνικού κατεστημένου ατιμωρητί και την ηδονή που αντλείται από τη μεταμόρφωση του ηθοποιού.

Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013 00:00

Οι Ζωντανοί πίνακες της Alexa Meade

Γράφτηκε από τον

Με μια πρώτη ματιά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Πρόκειται για μια ακόμα ζωγράφο που ζωγραφίζει πορτραίτα. Η πρώτη αυτή εντύπωση καταρρίπτεται αν εξετάσετε τις φωτογραφίες που ακολουθούν! Η Alexa Meade κάνει τους ανθρώπους...έργα τέχνης! 

Δύο από τα πιο μεγαλειώδη αλλά και απαιτητικά έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου που ερμηνεύονται σπάνια, επέλεξε να ερμηνεύσει στο ρεσιτάλ που θα δώσει το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου στην αίθουσα συναυλιών του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός, ο πιανίστας Απόστολος Παληός. Στο πρώτο μέρος, η Σονάτα αρ. 23, σε σι ύφεση μείζονα D 960 του Franz Schubert, μία από τις τελευταίες σονάτες για πιάνο του Schubert, μέρος της τελευταίας του τριλογίας, που έγραψε ο συνθέτης ανάμεσα στην άνοιξη και το φθινόπωρο του 1828, λίγο πριν πεθάνει. Στη σονάτα υπάρχουν αναφορές στο έργο του Beethoven, του οποίου η περίφημη Σονάτα αρ. 29, (''Hammerklavier''), έργο πρόκληση για κάθε πιανίστα, θα ακουστεί στο δεύτερο μέρος.
Μια μουσική κωμωδία παντός καιρού για δύο φωνές κι ένα πιάνο με θέμα τον έρωτα στην κρίση ή την κρίση στον έρωτα. Ένα έργο-συρραφή χιουμοριστικών θεατρικών τραγουδιών, γραμμένων από το 1920 μέχρι το 1960 (οπερέττα-επιθεώρηση) από σημαντικούς Έλληνες συνθέτες (Σακελλαρίδης, Χατζηαποστόλου, Γιαννίδης, Αττίκ, Μουζάκης, Μωράκης, Ριτσιάρδης κ.ά.).
Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011 21:18

Τίμ Μπράουν: Δημιουργικότητα και παιχνίδι

Γράφτηκε από τον
Στο συνέδριο "Σοβαρό Παιχνίδι" του 2008,ο σχεδιαστής Τίμ Μπράουν μιλά για την ισχυρή σχέση ανάμεσα στην δημιουργική σκέψη και στο παιχνίδι -- με πολλά παραδείγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι (και ένα που ίσως δεν θα έπρεπε).

Πρόκειται για μια αναμφισβήτητα ιστορική οδό. Για έναν δρόμο 10 χιλιομέτρων ο οποίος σχεδιάστηκε από τους πρωτεργάτες της πολεοδομικής σχεδίασης της Αθήνας, Σταμάτη Κλεάνθη και Εδουάρδο Σάουμπερτ, προκειμένου να ενώσει την πρωτεύουσα του νέου Ελληνικού κράτους με το επίνειο της, τον Πειραιά. Στην αρχή οι αρχιτέκτονες την είχαν φανταστεί σαν μια περίλαμπρη λεωφόρο γεμάτη μέγαρα και πάρκα, που θα προσέφεραν στον οποιονδήποτε κατευθυνόταν προς την πόλη ή το λιμάνι, την αίσθηση του μεγαλείου, της ιστορικής συνέχειας και του αισθητικού κύρους. Όμως, όπως όλα σχεδόν τα πράγματα σε αυτήν την πόλη αλλάζουν και επανασχεδιάζονται, έτσι και στην περίπτωση της Οδού Πειραιώς, τα επιβλητικά μέγαρα έδωσαν την θέση τους στην βιομηχανική ανάπτυξη και την υπερβολική αρκετές φορές οικιστική δόμηση. (Φωτογραφία αριστερά: Η Οδός Πειραιώς περιμένει την αισθητική και λειτουργική της αναβάθμιση.)