Ο Θεατρικός Οργανισμός Νέος Λόγος παρουσιάζει στο Studio Μαυρομιχάλη, για δεύτερη χρονιά λόγω πολύ μεγάλης επιτυχίας, το έργο του Λένου Χρηστίδη, «ΔΥΟ ΘΕΟΙ», σε σκηνοθεσία Φώτη Μακρή, από την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου.
Το έργο απέσπασε το 1999 το βραβείο ?Κάρολος Κουν?, ως το καλύτερο Ελληνικό θεατρικό έργο εκείνης της χρονιάς.

Η πρώτη Σχολή Αφρικάνικου Χορού, Μουσικής & Τεχνών στην Ελλάδα, STUDIO SELI KANOU σας προσκαλεί σε ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου.

Στην Ύδρα, ένα νησί που οφείλει το όνομά του στα άφθονα νερά που ανάβλυζαν από τις πηγές του στην αρχαιότητα, και σε μια εποχή που ο πολιτισμός είναι τόσο απαραίτητος όσο και το νερό, εγκαινιάζεται φέτος ένα φεστιβάλ με άξονα την κλασική μουσική και σκοπό τη δημιουργία μιας «πηγής» από την οποία θα ρέουν δράσεις επικοινωνίας και πολιτισμού...

Παρασκευή, 09 Ιανουαρίου 2009 14:00

__404__

Γράφτηκε από τον

Bad karma: we can't find that page!

You asked for {%sh404SEF_404_URL%}, but despite our computers looking very hard, we could not find it. What happened ?

  • the link you clicked to arrive here has a typo in it
  • or somehow we removed that page, or gave it another name
  • or, quite unlikely for sure, maybe you typed it yourself and there was a little mistake ?

{sh404sefSimilarUrlsCommentStart}It's not the end of everything though : you may be interested in the following pages on our site:{sh404sefSimilarUrlsCommentEnd}

{sh404sefSimilarUrls}

«Ποτέ δεν με κοιτάς από τον τόπο στον οποίο σε βλέπω»

(Jacques Lacan, 1901-1981)

 

Συνεχίζεται, με σημαντικό ενδιαφέρον από την πλευρά του κοινού, η έκθεση Δάμασις του Βλέμματος στο Πολιτιστικό Κέντρο Θεσσαλονίκης του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης (Βίλα Καπαντζή, Βασ. Όλγας 108), σε συνεργασία με την βιεννέζικη ομάδα ?entre ? Μεταξύ: τόπος για μια πειραματική θεωρία της εικόνας?, με την υποστήριξη του Αυστριακού Υπουργείου Παιδείας, Τέχνης και Πολιτισμού και του Ινστιτούτου Goethe Θεσσαλονίκης. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 2 Σεπτεμβρίου 2011.

Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014 00:00

Η έννοια του πολιτισμού

Γράφτηκε από τον

Η έννοια του πολιτισμού

Η αστικοποίηση του ανθρώπου συνέτεινε στην ανάπτυξη του πολιτισμού του, του συνόλου δηλαδή των τεχνικών και πνευματικών του επιτευγμάτων ανά την υφήλιο. Το έδαφος που καλλιεργήθηκε ο ανθρώπινος πολιτισμός ήταν η συγκέντρωση ανθρώπων σε πόλεις και η προσαρμογή τους στον εξελιγμένο αυτό τρόπο ζωής εκεί: Λόγω της διαβίωσης με συνανθρώπους και της αναγκαστικής εγγύτητας (γειτονίας), ισχυροποιούνται και εδραιώνονται καταρχήν οι καλοί τρόποι ώστε να προκύπτει ένα πρώτο δυναμικό ευστάθειας.

Πέμπτη, 04 Αυγούστου 2011 11:53

Πολιτισμική κρίση

Γράφτηκε από τον

Θέμα των καθημερινών συζητήσεων είναι εδώ και καιρό η οικονομική κρίση, η οποία αναμφισβήτητα έχει επηρεάσει σημαντικά την καθημερινή ζωή του καθενός. Γράψαμε ξανά πως η κρίση είναι κυρίως πνευματική. Ορισμένοι μίλησαν και για κρίση θεσμών, που βέβαια δεν είναι τόσο πρόσφατη. Σήμερα θα γίνουμε πιο συγκεκριμένοι και θα μιλήσουμε για κρίση πολιτισμού. Για το τι είναι πολιτισμός ακριβώς, είναι ένα μεγάλο θέμα, που δεν θα το θίξουμε όμως τώρα.

Αφιερωμένο στη μουσική του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη με αφορμή τα 100 χρόνια από το θάνατο του Σκιαθίτη συγγραφέα, είναι το 54ο φεστιβάλ Φιλίππων-Θάσου που ξεκίνησε στις 2 Ιουλίου 2011 με τη μεγάλη συναυλία του Σταύρου Ξαρχάκου και θα ολοκληρωθεί στις 22 Αυγούστου 2011.

Με γιορτινή διάθεση ανεβάζει φέτος αυλαία το Sani Festival, αφού κλείνει 20 χρόνια Jazz on the Hill, της επιτυχημένης παρουσίας στα πολιτιστικά μας δρώμενα. Πάντα πρωτοπόρο, πάντα ανοιχτό σε ιδέες και προτάσεις που διευρύνουν τα όριά του και προσφέρουν θέαμα υψηλής αισθητικής και ποιότητας. Με την τόλμη να το χαρακτηρίζει σε όλη τη διάρκεια των χρόνων, δε δίστασε ποτέ να πάρει σημαντικά ρίσκα, συστήνοντάς μας καλλιτέχνες και σχήματα που λίγοι γνώριζαν, όμως στην πορεία έμαθαν πολλοί, απολαμβάνοντας αυτό το μοναδικό συναίσθημα ικανοποίησης που προκαλεί πάντα μια εύστοχη κίνηση, αλλά και να προσκαλεί θρύλους της διεθνούς σκηνής, οι οποίοι αποδεχόμενοι την πρόσκληση το καταξίωσαν ακόμη περαιτέρω.

Ο καλλιτέχνης Άρον Κόμπλιν συλλέγει τεράστιες ποσότητες δεδομένων  - και ενίοτε πλήθος ανθρώπων - και τα μετατρέπει σε εντυπωσιακές αναπαραστάσεις. Από κομψές γραμμές που αναπαριστούν αεροπορικά δρομολόγια μέχρι τοπία και δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, από ένα βίντεοκλιπ-αφιέρωμα στον Τζόνι Κας αποτελούμενο από σκίτσα μελών της παγκόσμιας διαδικτυακής κοινότητας μέχρι το βίντεο «Η ερημιά στο κέντρο της πόλης» που προσαρμόζεται στους χρήστες, η δουλειά του εξερευνά εξαιρετικούς τρόπους με τους οποίους η σύγχρονη τεχνολογία μας κάνει πιο ανθρώπινους.