Ξεκίνησε εντυπωσιακά από την Αθήνα γεμίζοντας ασφυκτικά το Θέατρο Πέτρας και συνέχισε κάνοντας συνεχόμενα sold out στις πόλεις που παίζεται, από τη Β. Ελλάδα ως την Κρήτη και την Πελοπόννησο. Την ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ εν Αυλίδι του Ευριπίδη, που σκηνοθέτησε ο Θέμης Μουμουλίδης σε μια παραγωγή της 5ης ΕΠΟΧΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας, έχουν χειροκροτήσει θερμά μέχρι στιγμής 50.000 θεατές σε όλη την Ελλάδα αναδεικνύοντάς την στη μεγάλη επιτυχία του φετινού καλοκαιριού.
Δευτέρα, 03 Σεπτεμβρίου 2012 15:05

Πέντε Νέοι Έλληνες Ρεαλιστές

Γράφτηκε από την

Στην Ελλάδα η μορφική κλίση της Μεσογείου επιβεβαιώνεται αδιάκοπα. Οι αφαιρετικές και ανεικονικές τάσεις αποτελούν σύντομα διαλείμματα. Η εικόνα επανέρχεται δριμύτερη, μετά από την εφήμερη έκλειψη της δεκαετίας του '60, εμπλουτισμένη με την εμπειρία των αφαιρετικών αναζητήσεων. 

Το Φεστιβάλ «Αισχύλεια 2012» πραγματοποιείται – όπως κάθε χρόνο – στο Παλαιό Ελαιουργείο και στην παραλία της Ελευσίνας ...

Έχει ξεκινήσει από τις 26 Αυγούστου και θα διαρκέσει μέχρι τις 14 Οκτωβρίου 2012.

Έπειτα από επτά χρόνια σταθερής πορείας και με φετινές παρουσιάσεις σε Λονδίνο, Βερολίνο, Λυών, Κολωνία, Σκόπια και Αθήνα, η 8η έκδοση του Διεθνούς Μουσικού Φεστιβάλ Reworks, πραγματοποιείται από τις 21 έως τις 23 Σεπτεμβρίου, στη Θεσσαλονίκη.
Με ανατρεπτική και ξέφρενη διάθεση για μουσική, τραγούδι, σάτιρα, αυτοσχεδιασμό και κωμωδία, επτά διαφορετικά μουσικά σχήματα και δυο καραγκιοζοπαίκτες του σήμερα, εμπνέονται από μια παράδοση 200 χρόνων και ετοιμάζονται να μας παρουσιάσουν το πρώτο karagiozis music project, που θα πραγματοποιηθεί στο θερινό Cine Τριανόν (Κοδριγκτώνος 21 – Πατησίων 101).

Από Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου έως και Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012 οι γνωστοί καλλιτέχνες του Θεάτρου Σκιών Άθως Δανέλλης και Ηλίας Καρελλάς συναντούν τους: Μάρθα Φριντζήλα & KUBARA TRIO, The Burger Project, encardia, EleΚtroΒalkana, KOMPANÍA, Γιάλα και dorόs σε έξι μοναδικές μουσικές παραστάσεις γεμάτες από ήχους του χθες και του σήμερα με πρωταγωνιστή τον Καραγκιόζη.
Το Φωτογραφικό Κέντρο Θεσσαλονίκης για δέκατη έκτη χρονιά, συνεχίζει το θεσμό των συναντήσεων της Βαλκανικής Φωτογραφίας στη Θεσσαλονίκη.

Για εφέτος διοργανώνει σειρά παράλληλων εκθέσεων, ημερίδων, workshop (εργαστηρίων), διαλέξεων, προβολών και άλλων εκδηλώσεων στην πόλη, την περίοδο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου του 2012, με την συμμετοχή φωτογράφων από χώρες της Βαλκανικής..
Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012 11:35

Το Μπλε... αναφορά στον Γκαίτε

Γράφτηκε από

Πώς έβλεπαν το μπλε χρώμα οι άνθρωποι της αρχαιότητας;

Το μπλε χρώμα γεννήθηκε στη Νεολιθική Εποχή, όταν εμφανίστηκαν οι πρώτες τεχνικές βαφής. Παρέμεινε επί μακρόν ένα χρώμα δεύτερης κατηγορίας, που δεν διαδραμάτιζε κανένα ρόλο ούτε στην κοινωνική ζωή ούτε στις θρησκευτικές πρακτικές ούτε στην καλλιτεχνική δημιουργία.

Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012 10:44

Έρικ Τζόχανσον: Αδύνατη φωτογραφία

Γράφτηκε από τον
Ο Έρικ Τζόχανσον δημιουργεί ρεαλιστικές φωτογραφίες αδύνατων σκηνών απαθανατίζοντας ιδέες, όχι στιγμές. Σ᾽αυτόν τον ευφυή οδηγό, ο μάγος του Photoshop περιγράφει τις αρχές που χρησιμοποιεί για να ζωντανέψει αυτά τα φανταστικά σενάρια, κρατώντας τα οπτικά αληθοφανή.
Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012 10:24

Sewing Machine Orchestra

Γράφτηκε από τον

H Sewing Machine Orchestra ειναι μια performance από φώς και ήχο και δημιουργήθηκε από τον Καναδό καλλιτέχνη Martin Messier. Οκτώ μηχανές ραψίματος της Singer ( άρα θα μπορούσε να ήταν και Chorus!) από τις δεκαετίες 1940-1950, συνδέονται μεταξύ τους με έναν μικροσκοπικό ηλεκτρονικό διαχειριστή ώστε να μην χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση. Οι φίλοι της πειραματικής Ηλεκτρονικής μουσικής θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα!

Ενώ τα έργα της εκκλησίας του Σαν Τζιμινιάνο της Βενετίας (1558-1561) και τα τρία πολύπτυχα για την εκκλησία του Σαν Μπενεντέττο Πο ακολουθούν ακόμη την τεχνοτροπία της ελεύθερης απόδοσης των τοπίων του Άζολε, του Γράππα και της κοιλάδας του Πιάβε, στις επιτήδειες οφθαλμαπάτες, όπως εκείνη με το κορίτσι που προβάλλει από μια μισάνοιχτη θύρα και μοιάζει να προχωρά προς τον θεατή, η έκφραση του Βερονέζε γίνεται βαθμιαία οξύτερη και οι προοπτικές βραχύνσεις αποκτούν, ίσως και με την επίδραση του Τιντορέττο, μεγαλύτερη ένταση. Ο κύκλος των πινάκων του 1572 για την οικογένεια Κουτσίνα και τα δείπνα της ίδιας περιόδου, είναι επιβλητικά παραδείγματα αυτού του τρόπου συνθέσεως, όπου οι φωτεινές επιφάνειες εναλλάσσονται ρυθμικά με τους ψυχρούς τόνους των ουρανών και οι σκληρές λάμψεις του φωτός συνδυάζονται με τους χαμηλούς τόνους του δειλινού.