Το Politheatro παρουσιάζει για δύο μόνο παραστάσεις το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013, στις 9,15'μμ το Θέατρο act της Πάτρας με το έργο του Τηλέμαχου Τσαρδάκα, «Το Χώμα Λερώνει».
Ο Δημήτρης Μητρόπουλος είναι μουσική ιδιοφυΐα, πρότυπο σεμνότητας, εργατικότητας και ασκητισμού. Ένα ντοκιμαντέρ του Γιώργου Σκεύα μιλά για τη δαιμονική αυτή περίπτωση.
Φεστιβάλ καλλιτεχνικής δημιουργίας, με την ονομασία: ΤEEN ART FEST, για μαθητές 13-18 ετών, διοργανώνει ο Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, το Ελληνικό Δίκτυο Γυναικών Ευρώπης και ο Χώρος Τέχνης 12 ΑΚΡΟΠΟΛΕΙΣ.
Την θεατρική παράσταση: «Παιχνίδια φόβου» θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι θεατρόφιλοι από το Σάββατο 2 έως τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου, στο Studio «Κοιτώνες», του πρώην Στρατοπέδου Κόδρα. Η θεατρική ομάδα «ριSκο» δίνει παραστάσεις κάθε Σάββατο και Δευτέρα στις 21.00 και τις Κυριακές στις 20.00.
Γιατί προτιμούμε έναν αυθεντικό πίνακα από ένα πλαστό; Ο ψυχολόγος Πολ Μπλουμ ισχυρίζεται πως οι άνθρωποι είναι ουσιοκράτες -- πως τα πιστεύω μας για την ιστορία ενός αντικειμένου αλλάζουν τον τρόπο που το βιώνουμε, όχι ως μία απλή οπτασία αλλά σαν ένα βαθύ ουσιαστικό γνώρισμα του τι είναι η απόλαυση (και ο πόνος).
Όταν η ανθρώπινη έκφραση σχετίζεται με την καλλιτεχνική δημιουργία, τότε εμφανίζεται η επονομαζόμενη, "τέχνη του περιθωρίου". Με τον όρο αυτό, χαρακτηρίζονται τα καλλιτεχνικά έργα τα οποία δημιουργούνται έξω από τα όρια της 'συμβατικής' τέχνης. Είναι ένας τρόπος έκφρασης ιδιαίτερων βιωμάτων, ανθρώπων που δεν έχουν άμεση σχέση με τους καλλιτεχνικούς κύκλους, αλλά διαθέτουν ταλέντο και ψυχή.
O Liu Bolin είναι ένας καλλιτέχνης απο την Κίνα γεννημένος το 1973. Σήμερα ζει και εργάζεται στο Πεκίνο. Η δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε μουσεία και γκαλερί σε ολόκληρο τον κόσμο. Ειναι γνωστός ώς "Ο αόρατος άνθρωπος".
Από τη στιγμή της δημιουργίας του ελεύθερου ελληνικού κράτους, η γλυπτική συνδέθηκε με την ιστορία και τον πολιτισμό του έθνους σε μια προσπάθεια γεφύρωσης του χάσματος μεταξύ παρελθόντος και παρόντος, σύγχρονης ζωής και παράδοσης, ούτως ώστε να δοθεί η έννοια της συνέχειας σε όλες τις εκφάνσεις της πολιτικής και της πνευματικής ζωής.
Από την εποχή της καθιέρωσης της ιστορίας της τέχνης ως επιστημονικό κλάδο μελέτης των προϊόντων εικαστικής παραγωγής, ο ρόλος του ιστορικού της τέχνης διαμορφώνεται προσαρμοζόμενος στις απαιτήσεις της εκάστοτε κοινωνικής πραγματικότητας.
Συνεχίζοντας την προσφιλή μου πρακτική να στέλνω επιστολές ενημέρωσης σε θεσμικούς και μη παράγοντες για προβλήματα που αφορούν την Αθήνα και την πολιτιστική μας κληρονομιά, αποφάσισα να στείλω και μια στον Πρόεδρο του Μουσείου Ακρόπολης, Καθηγητή κ. Παντερμαλή.