Σφάλμα
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 3644

Ο Κώστας Γανωτής παρουσιάζει τη νέα του δισκογραφική δουλειά με τίτλο Εκποίηση 1 στον καινούργιο χώρο τέχνης ELIART.

Η τραγουδοπαραμυθοποιός Νικολέττα Αναστασίου παρουσιάζει τον Κλωβό του Ίπταμαι. Ένα παραμύθι της αναζήτησης, με τραγούδια που δανείζονται τις μουσικές τους, από την Ελλάδα και τον κόσμο.

1937, Ισπανικός Εμφύλιος: O Παλιάτσος επιστρατευμένος από την Πολιτοφυλακή, ηγείται με αμφίεση κλόουν του λουτρού αίματος κραδαίνοντας ένα μεγάλο μαχαίρι εναντίον των στρατιωτών της Εθνοφυλακής του Φράνκο.

1973, Μαδρίτη: Ο Χαβιέ, ο γιος του παλιάτσου που ζητά εκδίκιση, βρίσκει δουλειά ως Λυπημένος Παλιάτσος σε ένα τσίρκο, όπου θα γνωρίσει τον Σέρτζιο. Ο Σέρτζιο είναι ο βίαιος αστέρας του τσίρκου ως Τρελός Παλιάτσος και ο εραστής της Νατάλια, της σαγηνευτικής αλλά και σκληρής ιπτάμενης ακροβάτιδας.

Ένα νέο βαγόνι, το στην Αμαξοστοιχία-Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ ανοίγει η Τατιάνα Λύγαρη σε νέους καλλιτέχνες εγκαινιάζοντας μια γιορτή τεχνών στην αποβάθρα του σιδηροδρομικού σταθμού Ρουφ.
H θεατρική ομάδα NONSENSE συνεχίζει με επιτυχία τις παραστάσεις της μουσικής κωμωδίας «ΑΥΓΑ ΜΥΓΑΣ ? ΣΕ ΙΣΤΟ ΑΡΑΧΝΗΣ», σε κείμενο Ιουλίας Ριζοπούλου και Ζωρζίνας Τζουμάκα και σκηνοθεσία Ιουλίας Ριζοπούλου. Μια αλλοπρόσαλλη κωμωδία, που αφηγείται την περιπέτεια μιας παράστασης στο θέατρο Άκης Δαβής (πρώην Αλκμήνη), κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

Εννέα γυναίκες με αγάπη, πόνο και αυτοσαρκαστική διάθεση πραγματεύονται τη γυναικεία υπόσταση σε μια συρραφή τριανταπέντε κειμένων.
Η ομάδα «Έναρξις», με γνώμονα την διαφορετικότητα των συναισθημάτων μέσω των εναλλαγών της συγκίνησης και του γέλιου, καθρεφτίζει την γυναίκα χωρίς φραγμούς με ειλικρίνεια και εντιμότητα.

Ο JR ένας ημι-ανώνυμος Γάλλος καλλιτέχνης του δρόμου, χρησιμοποιεί την κάμερα του για να δείξει στον κόσμο το πραγματικό του πρόσωπο, επικολλώντας φωτογραφίες του ανθρώπινου προσώπου σε τεράστιους καμβάδες. Στο TED2011 κάνει την τολμηρή του ευχή για το βραβείο TED: να χρησιμοποιήσει την τέχνη για να φέρει στον κόσμο τα πάνω κάτω. Μάθετε περισσότερα για τη δουλειά του και για το πως μπορείτε να πάρετε μέρος στο insideoutproject.net.

Κατά τις πρώτες δεκαετίες του 19ου αιώνα, με την απελευθέρωση από τον Οθωμανικό ζυγό και τη δημιουργία του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, σε μια εποχή αναζήτησης εθνικής ταυτότητας και πολιτικής αναδιοργάνωσης, η ελληνική προσωπογραφία, με μια μακραίωνη παράδοση που βρήκε γόνιμο έδαφος ήδη από τον 17ο αιώνα στους δυτικότροπους κόλπους της Επτανησιακής Σχολής (Καντούνης, Κουτουζής Ιατράς, Άβλιχος κα.), ανθεί για άλλη μια φορά με τις ευλογίες του νέου βασιλιά Όθωνα υπό την επίδραση πλέον και της σχολής του Μονάχου.

Με αφορμή το εξαιρετικά ενδιαφέρον συμπόσιο με θέμα «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Γαστρονομία» που διοργανώνεται από την εταιρεία Artifex, στις 7 και 8 Μαϊου 2011 (εγκαταστάσεις του Κτήματος Λαζαρίδη, Καπανδρίτι Αττικής) μιλήσαμε μαζί τους και παρακάτω θα δείτε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μας δόθηκε. Στις ερωτήσεις απαντούν οι: Γιάννης Τρίγκας (Γ.Τ.), Πολιτισμολόγος-Οικονομολόγος, διευθυντής της Artifex, Παναγιώτης Σουλτάνης (Π.Σ.), Φιλόλογος-Αρθρογράφος, ομιλητής του συμποσίου, Φώτης Παπαθανασίου (Φ.Π.), Γιατρός-Μουσικός.

Στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων «Διά Βίου Μάθηση» και της πολυμερούς σύμπραξης Comenius Regio, η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Επιθεώρησης της Σόφιας (RIO), εκπονεί το διετές πρόγραμμα: «Οι Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες μέσα από την τέχνη των παιδιών» (2009-1-BG1-COM13-01627 2). Από 11 και έως 25 Μαΐου 2011, στο Μουσείο Γουναρόπουλου, θα φιλοξενούνται τα έργα των μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν.