Σπούδασα Γραφικές Τέχνες και Προγραμματισμό εφαρμογών πληροφορικής με πολυμέσα ενώ έκανα ένα πολύχρονο πέρασμα απο μουσικές σπουδές. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας με βασικό αντικείμενο την κατασκευή πρότυπων και απαιτητικών εφαρμογών για το διαδίκτυο. Έχω διδάξει τις αρχές Ψηφιακού Ραδιοφώνου σε Ιδιωτικό ΙΕΚ και ειμαι ο σχεδιαστής/προγραμματιστής όλων των ηλεκτρονικών δραστηριοτήτων της Εταιρείας Artspot.
«Τι πιστεύετε πως είναι ο καλλιτέχνης; Ένας ανόητος ο οποίος έχει απλά μάτια αν είναι ζωγράφος ή αυτιά αν είναι μουσικός; Αντίθετα, την ίδια στιγμή είναι ένα πολιτικό ον, το οποίο διαρκώς ανταποκρίνεται σε σπαραξικάρδια, φλογερά ή χαρούμενα γεγονότα και απέναντι στα οποία παίρνει θέση με ποικίλους τρόπους. Όχι, η ζωγραφική δε γίνεται για να διακοσμεί διαμερίσματα. Είναι ένα εργαλείο πολέμου για να επιτίθεται, αλλά και να αμύνεται ενάντια στον εχθρό».
Pablo Picasso, 1945
Ο Ηλίας Πετρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1928, σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης και εγκαταστάθηκε στο Παρίσι το 1973. Πνεύμα ανήσυχο και ερευνητικό, πολέμιος των ακαδημαϊκών και του κατεστημένου, ο Πετρόπουλος ήταν ο πρώτος λαογράφος στην Ελλάδα που ασχολήθηκε με το περιθώριο και κατέγραψε πρόσωπα και πράγματα περιφρονημένα από την επίσημη ιστορία της χώρας του.
Στην γραφιστική, λέει η Μάριαν Μπάντγες, θεωρείται αίρεση αν συμπεριλάβεις την προσωπική σου έκφραση σε ένα έργο. Μας εξηγεί πως έχτισε την καριέρα της κάνοντας ακριβώς αυτό, προβάλλοντας τις χαρακτηριστικές λεπτεπίλεπτες απεικονίσεις της σε βιτρίνες, σε κάρτες του Αγίου Βαλεντίνου, ακόμα και σε γενετικά διαγράμματα.
Δεν πρέπει να υπάρχει στον ελληνικό κινηματογράφο άλλη σκηνή στην οποία το 1821 να έρχεται τόσο κοντά με τα «σπαγκέτι γουέστερν» όσο «Ο Παπαφλέσσας» που γυρίστηκε το 1971 από τον Ερρίκο Ανδρέου με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Τον ρόλο του Δράμαλη ερμηνεύει ο Ιταλός ηθοποιός Φερνάντο Σάντζο, ο οποίος ήταν χαρακτηριστική φιγούρα στο κινηματογραφικό αυτό υπο-είδος (παραφθορά, στην πλειοψηφία των ταινιών του, του πρωτότυπου αμερικάνικου γουέστερν).
Οσο ωραία ταινία και αν ήταν ο «Λόγος του βασιλιά», όσα βραβεία κι αν έχει ήδη κερδίσει και αναμένεται απόψε να αποκτήσει, η αλήθεια είναι ότι ο Ουίνστον Τσόρτσιλ δεν υποστήριξε αυτόν, αλλά τον ακαμάτη, ερωτοχτυπημένο αδελφό του. Δεν είναι η μόνη ανακρίβεια της ταινίας, ούτε και η μόνη ταινία με ανακρίβειες:
Σε αντίθεση με τις άλλες τέχνες, οι άνθρωποι της κλασικής δεν καταφεύγουν στο εξωτερικό για καλύτερη τύχη, αλλά γιατί στην Ελλάδα το να σταδιοδρομήσει μια νέα σοπράνο ή ένας νέος μαέστρος μοιάζει με όνειρο απατηλό: θεσμικό πλαίσιο για την εκπαίδευση δεν υπάρχει, ο αριθμός των δασκάλων είναι ανεπαρκής, η μόρφωση ελλιπής, οι πιθανότητες για ηχογραφήσεις λίγες και το άγχος τεράστιο, διότι το μοναδικό κρατικό λυρικό θέατρο δεν μπορεί να δώσει σε όλους ευκαιρία να ερμηνεύσουν έναν μεγάλο ρόλο.
Πρωτοπόρος στην έρευνα σχετικά με το παιχνίδι, ο Στιούαρτ Μπράουν υποστηρίζει πως το χιούμορ, το παιχνίδι, το φλερτ, η φαντασία, ακόμα και το σκληρό πολλές φορές παιχνίδι, μας προσφέρουν κάτι παραπάνω από απλή διασκέδαση. Τα παιδιά που χορταίνουν παιχνίδι, γίνονται ευτυχισμένοι και έξυπνοι ενήλικες -- ενώ το να συνεχίζουμε να παίζουμε, μας κάνει πιο έξυπνους, ανεξάρτητα από την λικία μας.
Πρόσφατα ανακοινώθηκαν οι αποδέκτες των φετινών ευρωπαϊκών θεατρικών βραβείων «Premio Europa» (η τελετή απονομής θα γίνει τον Απρίλιο στην Αγία Πετρούπολη) και, όπως κάθε χρόνο την τελευταία εικοσιτετραετία (δηλ. από την ημερομηνία έναρξης του θεσμού, με πρόταση της Μελίνας Μερκούρη), έτσι και φέτος, δεν εμφανίζεται στη λίστα κανένα ελληνικό όνομα.
Η Πώλα Σερ ξανακοιτάει μια ολόκληρη ζωή στο σχέδιο (έχει δημιουργήσει εξώφυλλα από αλμπούμ, βιβλία, το λογότυπο της Citibank ...) και σημειώνει την στιγμή όταν ξεκίνησε πραγματικά να το διασκεδάζει. Κοιτάξτε πανέμορφα σχέδια και εικόνες από την θρυλική καριέρα της.
Ο καλλιτέχνης Chris Jordan μας παρουσιάζει μια συγκλονιστική οπτική του Δυτικού Πολιτισμού. Οι τεράστιες φωτογραφίες του, απεικονίζουν μερικά σχεδόν αδιανόητα στατιστικά, όπως τον εκπληκτικό αριθμό χάρτινων ποτηριών που χρησιμοποιούμε καθημερινά.