Είναι δυνατόν η εικονιστική τέχνη να μη διαθέτει σαφείς συμβολισμούς ή ξεκάθαρα κοινωνικά ? πολιτικά μηνύματα; Στην περίπτωση του , φαίνεται πως είναι. Ο καλλιτέχνης που ασχολήθηκε επισταμένα με την απόδοση της μορφής των προσώπων που κυριαρχούν στο έργο του δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται για τη μεταβίβαση συγκεκριμένων μηνυμάτων, μέσω του έργου του, στο κοινό.
O Bellerophone μιλάει στο artmagazine για την μουσική του και τις δικές του ψηφιακές ηχητικές παιχνιδομηχανές, αποτελέσματα μιας επεξεργαστικής διαδικασίας που βασίζεται στο παίγνιο (game process). Όλα συμβαίνουν παίζοντας με τους ήχους, σε ζωντανό χρόνο, τυχαία, διαισθητικά. Και με μια έντονη, γλυκιά, μελαγχολική, retro διάθεση.
Ούγκο βαν ντερ Γκους, (Hugo van der Goes), Φλαμανδός ζωγράφος, (-Ρόντεν Κλόστερ, Βρυξέλλες 1482). Κατά τα μέσα του 15ου αιώνα αναφέρεται ως μέλος της συντεχνίας της Γάνδης όπου ίσως γεννήθηκε. Είναι ένας από τους λίγους Βορειοευρωπαίους καλλιτέχνες εκείνης της εποχής για τον οποίο γνωρίζουμε μερικές λεπτομέρειες της ιδιωτικής του ζωής. Δέκα χρόνια αργότερα, δέχτηκε στη Μπρυζ την παραγγελία του Τομμάζο Πορτινάρι και φιλοτέχνησε το περίφημο Τρίπτυχο, που όταν το 1482, παραδόθηκε στη Φλωρεντία προκάλεσε τεράστιο ενδιαφέρον. Το έργο αυτό, το μόνο αναμφισβήτητο του βαν ντερ Χους, έχει τελείως ανεπτυγμένα όλα τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά της τέχνης του και τον τοποθετεί στην κατηγορία των μεγαλύτερων Φλαμανδών ζωγράφων της δεύτερης πεντηκονταετίας του 15ου αιώνα.
Στο Θέατρο ELIART, κάθε Κυριακή, το θέατρο Σκιών του Στάθη Λαγκάδα, παρουσιάζει μια νέα παράσταση. Οι αυθεντικές φιγούρες του ξυπόλυτου φίλου μας και της παρέας του, κρατούν συντροφιά στα παιδιά, με έργα του παλαιότερου αλλά και νεώτερου ρεπερτορίου, καθώς και με διασκευές του Στάθη Λαγκάδα, παραμυθιών απο διάφορες περιοχές της Ελλάδας.
Την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011, η Exile Films και ο σκηνοθέτης Γιάννης Μισουρίδης σας προσκαλούν να στήσετε αυτί στο ελληνικό underground: Lost Bodies, 33? (Γιάννης Μισουρίδης). Ένα ιδιοσυγκρασιακό ντουέτο τραβάει μπροστά σ?ένα μουσικό ντοκιμαντέρ που αφήνει τις μελωδίες πίσω.
Κωμικές καταστάσεις, παρεξηγήσεις, ιλαροτραγωδίες και φυσικά δράματα που στρέφονται γύρω από τα αρχέγονα θέματα του πάθους, της ζήλιας, του ανεκπλήρωτου έρωτα, της εξουσίας, του μίσους, ήρωες που συγκρούονται με την εξουσία, την οικογένεια, τη μοίρα, τον ίδιο τους τον εαυτό, ζωντανεύουν μέσα από άριες των Verdi, Rossini, Bellini, Mozart, Donizetti, Puccini, Bizet, το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011 στην Αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός.
Το μικρό αφιέρωμα ξεκινά με το διασημότερο ίσως έργο της ιταλικής κωμικής όπερας του 19ου αιώνα, τον Κουρέα της Σεβίλλης του Gioachino Rossini, και συγκεκριμένα με την Εισαγωγή, εξίσου δημοφιλή και ζωηρή, καθώς δίνει μια αίσθηση νευρικότητας και ανυπομονησίας προετοιμάζοντας τον ακροατή γι αυτό που θα ακολουθήσει...
Η Eve-Marie κάνει διεθνή καριέρα, δίνοντας συναυλίες ως σολίστ, αλλά και ως μέλος του κουαρτέτου Psophos, το οποίο είχαμε τη χαρά να απολάυσουμε πρόσφατα, στην Αθήνα, στην Αίθουσα του Παρνασσού.
Μετά τις πετυχημένες περυσινές παραστάσεις (16 Απριλίου ? 25 Μαίου 2010, θέατρο ΧΩΡΑ) και την εξίσου πετυχημένη περιοδεία του στην περιφέρεια (Καβάλα, Θεσσαλονίκη - Φεστιβάλ ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ3, Ιωάννινα, κ.ά.), το έργο "Στην Μοναξιά των Κάμπων με Βαμβάκι" του Bernard-Marie Kolt?s θα συνεχίσει τις παραστάσεις του στο Bios, για 9 μόνο παραστάσεις (4 - 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011), κάθε Παρ ? Σαβ ? Κυρ.
Το Hertz Festival προσφέρει μια ευρεία αναπαράσταση ηχητικών και οπτικοακουστικών πρωτοποριακών δρώμενων. Με έντονο ενδιαφέρον για την καινοτομία και ισχυρή ευαισθητοποίηση στις παραδοσιακές μορφές τέχνης, παρουσιάζει ένα πανόραμα ασυμβίβαστων προσωπικοτήτων, δημιουργών που θα συνυπάρξουν σε ένα χώρο, με ιδιαίτερη ακουστική και ιστορία.
Από την Τρίτη 1η Φεβρουαρίου 2011 και μέχρι το Σάββατο 19 Μαρτίου, η Αίθουσα Τέχνης Γαβράς θα φιλοξενεί ένα σημαντικό μέρος της έκθεσης ζωγραφικής του Κωνσταντίνου Κερεστετζή, με τίτλο «ΦΑΝΑΡΙ- ΒΑΛΑΤΑΣ- ΚΩΝ/ΠΟΛΗ», η οποία είχε αποτελέσει εικαστικό γεγονός στην έκθεση Τuyap Istanbul Art Fair της Κωνσταντινούπολης.