Η ζωή της θρυλικής Εντίθ Πιαφ σε μια μοναδική μουσικοθεατρική παράσταση που κατέκτησε το Παρίσι. Ο Ζαν Κοκτό είχε δηλώσει: «δεν υπήρξε ποτέ άλλη Πιάφ ούτε θα ξαναϋπάρξει ποτέ». Μία ολόκληρη γενιά έκανε την Πιάφ έναν «μύθο», έναν «θρύλο», λέξεις που η σημασιολογική εξέλιξη άλλαξε το αρχικό τους νόημα δημιουργώντας συνώνυμα. Τρεις πρωταγωνιστές έρχονται τώρα να αποτίσουν απλά και με μετριοφροσύνη φόρο τιμής στον «μύθο», στην αθάνατη Piaf στις 31 Ιανουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
Με τον όρο εξπρεσιονισμός χαρακτηρίζεται σήμερα ένα καλλιτεχνικό και λογοτεχνικό κίνημα που αναπτύχθηκε στη Γερμανία, από το 1910 ως το 1925 και που αντιπροσωπεύει τη γερμανική παραλλαγή της μεγάλης ευρωπαϊκής επαναστάσεως της πρωτοπορίας. Τον όρο εξπρεσιονισμός (expressionismus), χρησιμοποίησε πρώτη φορά το 1901 στη Γαλλία ο ζωγράφος Ζυλιέν Ωγκύστ Ερβέ, από εκεί ο όρος πέρασε στη Γερμανία το 1911. Ο όρος χρησιμοποιήθηκε στον κατάλογο της 22ης Έκθεσης της Sezession (απόσχιση μικρής ομάδας καλλιτεχνών από μια μεγαλύτερη καλλιτεχνική ένωση) στο Βερολίνο το 1911, για να χαρακτηρίσει μια ομάδα καλλιτεχνών που ήταν φωβιστές. Τον υιοθέτησαν τα περιοδικά «Η Θύελλα» (Der Sturm, 1910-1932) και «Η Δράση» (Die Aktion, 1911-1932), που ήταν το κύριο όργανο του κινήματος και προσδιόριζε τον βασικό χαρακτήρα της νέας τέχνης, η οποία αποφεύγοντας να εκφράσει τις εντυπώσεις του εξωτερικού κόσμου και την αναπαράσταση των μορφών της φύσεως, ήθελε να απομακρυνθεί, από την τέχνη του νατουραλισμού και του εμπρεσιονισμού, για να γίνει έκφραση της εσωτερικής μόνο αλήθειας, καθαρή δημιουργία του ανθρώπινου πνεύματος.
O Τζων Λένον εκτός από μουσικός και ιδρυτικό μέλος του θρυλικού συγκροτήματος των Beatles, διακρίθηκε επίσης ως ακτιβιστής του 20ου αιώνα, υιοθετώντας έντονη δράση σε κοινωνικά ζητήματα, ειδικότερα ως ηγετική μορφή του κινήματος ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ. Η μουσική του επηρέασε πολλούς δημιουργούς και θεωρείται από τους πιο δημοφιλείς και πολυδιασκευασμένους τραγουδοποιούς.
Την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου ξεκινάει παραστάσεις ο «Χορός Θανάτου» του Αυγούστου Στρίντμπεργκ από τη θεατρική ομάδα Υστερόγραφο στο STUDIO ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ.
Ένας αινιγματικός χορός για τρεις από την ομάδα «Υστερόγραφο»
Πέρασε ένας χρόνος από τότε που το Αrt magazine βρέθηκε online. Ένας χρόνος που μεταφράζεται σε 1.000 δημοσιεύσεις άρθρων, 800 εγγεγραμμένα μέλη και 2.500 παραλήπτες NewsLetter. Ο βασικός μας στόχος ήταν, είναι και θα είναι η ενημέρωση σε θέματα που αφορούν τις τέχνες και τον πολιτισμό, αλλά και οι ειδήσεις και υπηρεσίες που δεν παρέχονται από κάποιον άλλο ιστοχώρο στην χώρα μας, πάντα με συνέπεια και υπευθυνότητα.
Όταν στα μέσα του 16ου αιώνα, διανύοντας την Αναγέννηση, ο Φλαμανδός θρησκευτικός μουσικοσυνθέτης Andrian Willaert μετακίνησε τις πέντε χορωδίες του έργου του Vespers σε πέντε ξεχωριστούς χώρους του ναού αναζητώντας μια εσκεμμένη ηχώ [Εικόνα 1], για πρώτη φορά και πιθανώς ακουσίως, αμφισβήτησε την μέχρι τότε μονόδρομη σχέση αρχιτεκτονήματος και μουσικού έργου, που υπαγόρευε στο πρώτο να φιλοξενεί το δεύτερο, χωρίς να επηρεάζεται από τις συνθήκες ερμηνείας του. Η ανησυχία αυτή του Willaert θα αποτελέσει την έναρξη μιας ερευνητικής και φιλοσοφικής σκυταλοδρομίας, ως τις μέρες μας.
Για πρώτη φορά στην Αθήνα, η dream-team των Μάγων απευθείας από τη Μέκκα της διασκέδασης.
Ταξιδέψτε μακριά από τη ρουτίνα και την καθημερινότητα, μπαίνοντας στο μαγικό κόσμο του Las Vegas Magic Festival. Κατευθείαν από τα πιο «καυτά» σημεία του Las Vegas, Tropicana, Ceasar?s Palace και Mandalay Bay, η αφρόκρεμα των ταχυδακτυλουργών έρχεται στο Θέατρο Badminton, μαγεύοντας το αθηναϊκό κοινό με πρωτότυπα μαγικά κόλπα και πολύ χιούμορ.