Eιμαι απόφοιτος της Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ απο το 2006 ενώ παράλληλα απέκτησα και τον τίτλο του τεχνικού συντήρησης έργων ζωγραφικής απο δημόσιο ΙΕΚ. Από το 1996 έχω λάβει μέρος σε πολυάριθμες ομαδικές εκθέσεις ενώ σε μια εξ αυτών απέσπασα και βραβείο. Πιο πρόσφατη έντονη δημιουργική εμπειρία, τα καθήκοντα μου ώς βοηθός σκηνοθέτη σε ταινία μικρού μήκους που φτιάχτηκε απο το artspot.gr
Έλληνας ζωγράφος και γλύπτης (Ηράκλειο Κρήτης 1541- Τολέδο 1614). Ήταν γνωστός κυρίως με το παρωνύμιο Ελ Γκρέκο. Γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στον Χάνδακα και όχι στο Φόδελε όπως υποστηριζόταν παλαιότερα. Πολύ νέος άρχισε να ταξιδεύει σε πόλεις της Ιταλίας. Στη Βενετία μαθήτευσε κοντά στον ζωγράφο Τισιανό. Το 1576, και σε ηλικία 35 ετών, εγκαταστάθηκε μόνιμα στο Τολέδο της Ισπανίας και πολιτογραφήθηκε Ισπανός. Εκεί δημιούργησε το μεγαλύτερο και σημαντικότερο μέρος της καλλιτεχνικής του παραγωγής. Ο El Greco (ο Έλληνας), όπως ονόμαζαν στην Ισπανία τον Θεοτοκόπουλο, υπέγραφε τους πίνακές του με την προσωνυμία «Κρης», δηλαδή Κρητικός.
Στο διάστημα μεταξύ του τέλους του Μπαρόκ και της αρχής των νεοκλασικών ιδεών, αναπτύχθηκε στην Γαλλία και διαδόθηκε στην Ευρώπη μια μορφή τέχνης με διεθνή χαρακτήρα, που μολονότι συνδεδεμένη με το Μπαρόκ, σήμανε κατά κάποιον τρόπο το τέλος του Μπαρόκ. Ο όρος Ροκοκό προήλθε από τη λέξη rocaille, που τον 18ο αιώνα σήμαινε μοτίβα εμπνευσμένα από κοχύλια ή βράχους και χρησιμοποιήθηκε πρώτα με έννοια περιφρονητική. Μόνο στο τέλους του 19ου αιώνα απέκτησε την σημασία του συγκεκριμένου στυλ. Το Ροκοκό είναι το γοητευτικό καλλιτεχνικό κίνημα, όπου οι ποιότητές του πρέπει να αναζητηθούν προς την πλευρά της φαντασίας, του πνεύματος, της κομψότητας, της ευαισθησίας και της άνεσης. Η τέχνη του Ροκοκό, για πολλούς, καθρεπτίζει το γούστο της γαλλικής αριστοκρατίας. Τη μόδα, δηλαδή, των απαλών χρωμάτων και της λεπτής διακόσμησης.
Καλλιτεχνικό ρεύμα που αναπτύχθηκε στην Ευρώπη, ιδιαίτερα στην Ιταλία, τον 16ο αιώνα. Σύμφωνα με μια παλαιότερη αντίληψη, ο κλασικισμός της Αναγεννήσεως, παρουσιάζεται σαν κορύφωση της ισορροπίας και της τελειότητας, μετά από μια φάση πειραματισμών και έρευνας και ακολουθείται από μια φάση, εκζήτησης και πολυπλοκότητας. Ο Μανιερισμός τις μορφολογικές και ψυχολογικές της αρχές της ηρεμίας και της ευπρέπειας και κατέληξε σε εκφράσεις εφιαλτικές, επιτηδευμένες, που διατύπωναν με τρόπους περίπλοκους και συχνά αντιφατικούς τον κρυφό αισθησιασμό και την πνευματική και ηθική ανησυχία της εποχής.
Ρούμπενς, Πιέτερ Πάουλ, Φλαμανδός ζωγράφος (Ζήγκεν, Βεστφαλία 1577 - Αμβέρσα 1640). Ένας από τους κορυφαίους εκπροσώπους της τέχνης του Μπαρόκ. Σε ηλικία 10 ετών πήγε στην Αμβέρσα, σπούδασε με τους βαν Νόορτ και Όττο βαν Βέεν, αλλά το 1598 άνοιξε δικό του εργαστήριο. Το 1600 πήγε στην Ιταλία και έμεινε αρκετό καιρό στην Βενετία και αργότερα μπήκε στην υπηρεσία του δούκα της Μάντοβας, Βιντσέντσο Γκοντσάγκα, ο οποίος του ανέθεσε καθήκοντα που τον έφεραν στην Φλωρεντία, στην Ισπανία και στη Ρώμη. Του παρήγγειλε, επίσης και πολλά ζωγραφικά έργα, όπως εικόνες για την εκκλησία της Αγίας Τριάδας της Μάντοβας.
Ο Ρέμπραντ Χάρμεντσουν φαν Ρέιν (1606-1669) είναι από τους κορυφαίους Ολλανδούς ζωγράφους και χαράκτες του 17ου αιώνα. Γιός εύπορου μυλωνά, γεννήθηκε στην πανεπιστημιακή πόλη Λέυντεν. Μπήκε στο πανεπιστήμιο, γρήγορα όμως εγκατέλειψε τις σπουδές για να γίνει ζωγράφος. Ήταν μαθητής του Σβάνενμπουργκ και για ένα μικρό χρονικό διάστημα (1623-1624) του Λάστμαν στο Άμστερνταμ. Σε ηλικία 25 ετών εγκαταστάθηκε στο Άμστερνταμ, που ήταν μεγάλο εμπορικό κέντρο. Εκεί έκανε έναν πλούσιο γάμο και καθιερώθηκε σύντομα ως προσωπογράφος.
.
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα τελάρο... το οποίο τελαρώθηκε και προετοιμάστηκε για να πάρει μορφή.Θα είχε τελειώσει πιο γρήγορα, αλλά μονίμως γινόταν κάτι και έμενε στη μέση....
Αφού λοιπόν έχω ξεκινήσει όλες τις διαδικασίες και είμαι έτοιμη για να ζωγραφίσω πια, με παίρνει μια φίλη να πάμε για καφέ. Στο τρένο που ήμουν για να πάω στο ραντεβού, μπήκε μια μάνα με την κορούλα της. Το κοριτσάκι θα ήταν 10 χρονών το πολύ. Η μάνα το τραβούσε από το χέρι και εκείνο έκλαιγε τόσο σπαρακτικά, που το λυπόσουνα.
Ο όρος Μπαρόκ χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει την τέχνη του 17ου αιώνα. Η λέξη μπαρόκ ως όρος χαρακτηρισμού ενός ρυθμού είχε αρχικά έννοια αρνητική και μειωτική. Ο Ιταλός γλωσσολόγος Μπρούνο Μιλιορίνι και οι γάλλοι επιστήμονες εξακρίβωσαν την αρχική έννοια του όρου Μπαρόκ, η οποία σημαίνει βράχος ή ανώμαλο μαργαριτάρι. Η προέλευσή του είναι από την πορτογαλική λέξη barroco.